Koristni članki

Kaj lahko storite, ko vam odpove glas?


Glasu se skorajda ne zavedamo, pa vendar ga uporabljamo neprenehoma in ob tem pričakujemo, da nam dobro služi. Kaj pa, ko temu ni tako?

Glas je pomemben del naše osebnosti, hkrati pa naše sredstvo komunikacije, saj s pomočjo glasu posredujemo svoja mnenja in izražamo čustva. O tem, kako pomemben je glas, govorijo tudi rezultati nedavne ankete1, kjer je 67% vprašanih zelo močno do močno odvisnih od svojega glasu v poklicnem življenju. Sedem od desetih vprašanih si težko predstavlja tudi svoje zasebno življenje brez glasu. Prav tako bi se počutili omejene pri vsakodnevnih opravilih, če bi imeli težave z glasom, kot so hripavost, siljenje k odkašljevanju ali razdražene glasilke. Te težave pa so pogosto prisotne, saj jih pozna več kot 70% vprašanih. Od tega se jih z njimi slaba polovica sooča vsakih nekaj mesecev do najmanj enkrat letno, 22% pa celo enkrat ali večkrat mesečno. Ko se tovrstne težave pojavijo, pogosteje pohkrujemo, kar pa ni najbolj ustrezno, saj s tem dražimo glasilke. Namesto tega je bolje, da se nežno odkašljamo, zazehamo ali spijemo nekaj tekočine.

Na sploh je pomembno, da svoj glas čuvamo. To pomeni, pa besede izgovarjamo počasi in jasno, pa tudi ne preglasno. Seveda pa ne šepetamo, saj s tem po nepotrebnem naprezamo glasilke.

Kar glasu prav tako koristi, je intenzivno vlaženje. Posebej uporabne za ta namen so pastile Isla medic hydro+ z okusom češnje, ki so zelo učinkovite in jih ljudje dobro prenašajo. Odlikuje jih kombinacija islandskega lišaja, hialuronske kisline in hidrogela. Vse tri sestavine varujejo sluznico in jo intenzivno vlažijo, na ta način pa učinkovito in dolgotrajno blažijo težave z glasom in draženje glasilk.

In nenazadnje, v akutnih primerih je prav tako zelo pomembno, da se izogibamo stresu ter da sebi in svojemu glasu privoščimo nekaj počitka.

Vir: Engelhard Arzneimittel
Prevod: Sabina Topolovec

1Reprezentativno potrošniško anketo na temo glasu je po naročilu podjetja Engelhard Arzneimittel GmbH & Co. KG izvedlo podjetje bonsai GmbH leta 2016, število udeleženih oseb v anketi: 1.005.

© 2006-2017 FARMEDICA d.o.o. Ljubljana. Vse pravice pridržane. Izvedba Futurmedia.